1
2
slidersinter
slide-4

Case: Applus Bilsyn

  • Ca. 800-1.000 presseomtaler om året, jf. Infomedia.
  • Årlig PR-værdi: 6-8 mio. kr. – markant højere end udgifterne til PR-indsatsen.
  • Løbende omtale af nye tiltag i organisationen og forbrugerrelevante historier.
  • Udvikling af kundemagasinet Applus Drive målrettet 70.000 læsere. Medlem af magasinets redaktion og journalistisk omdrejningspunkt.

I samme periode har Applus Bilsyn standset tabet af kunder, indtaget den førende position i markedet og i 2015, 2016 og 2017 blevet kåret til ’Årets Synshal’ i Danmark.

‟Jeg har i mere end 3 år haft den store fornøjelse at arbejde sammen med BullsEye Communication i forbindelse med udviklingen af Applus Danmarks PR-arbejde. Bureauet er hurtig til at omsætte – til tider også svært tilgængeligt – teknisk stof til læseværdige artikler, og hvert år runder bunken omkring 1.000 presseklip om vores virksomhed. Jeg kan derfor varmt anbefale BullsEye til lignende opgaver”.

Peter Noer Kyndal

Kommerciel chef Privat og ansvl. for markedsføring, Applus Bilsyn