1
2

Case: Calum

Ejendomsudviklingsfirmaet Calum havde brug for at fortælle om deres udviklingsprojekter til investorer og samarbejdspartnere for at understøtte etableringen af nye projekter. BullsEye Communication har etableret en løbende udvikling af nyhedshistorier, som omtaler nye Calumprojekter i erhvervs- og ejendomsmedier og på de sociale medier.

Indsatsen har ført til:

  • 300 % stigning i medieomtalen, jf. Infomedia
  • Omkring 3-4.000 eksponeringer på LinkedIn pr. nyhed
  • Øget trafik fra sociale medier til hjemmeside, jf. Google analytics
  • Omtale af centrale salgsunderstøttende og forretningsstrategiske budskaber


”Antallet af byggeopgaver tager til hos os. Vi kan se en klar værdi i, at vi i stigende grad bl.a. arbejder mere aktivt med medierne og styrker omtalen af strategiske forretningsdele. Samarbejdet har skabt omtale af vores projekter i lokale samt erhvervs- og byggemedier. Samtidig har det været vigtigt at finde en samarbejdspartner med nærmere kendskab til bygge- og ejendomsbranchen”.

Jakob Axel Nielsen

adm. direktør, Calum