ras-banner1
ras-banner3

 

Case: Cobblestone

Cobblestone Property Managment ønsker løbende at berette om ejendomsadministrationsfirmaets mange aktiviteter. Målgruppen er investorer, forretningssamarbejdspartnere og ledere i ejendomsbranchen.

BulllsEye Communication skriver og udsender, i samarbejde med ledelsen, hver måned en eller flere nyhedshistorier og debatindlæg til ejendoms- og byggemedier samt landsdækkende erhvervsredaktioner. Alle nyheder publiceres samtidig på LinkedIn, hvor Cobblestone er i tæt kontakt med sine kunder.

Indsatsen har ført til:

  • 400 % stigning i medieomtalen, jf. Infomedia
  • Løbende debatindlæg i Dagbladet Børsen og Berlingske Business
  • Voksende trafik fra sociale medier til hjemmeside, jf. Google analytics
  • Månedlig profilering af Cobblestones aktiviter og strategiske budskaber
‟I samarbejde med BullsEye Communication får vi hver måned vores centrale budskaber ud til erhvervsmedierne og bygge- og ejendomsmedierne. Præcis hvor vores kunder er. Nyhedsarbejdet giver os en større stemme i markedet. Og så definerer og forstærker det vores brand og USP’er overfor kunder og samarbejdspartnere. Det er meget tilfredsstillende”.

Rasmus Juul-Nyholm

Adm. direktør, Cobblestone