PR med en skarp nyhedsvinkel gør forskellen

PR-historier, der når ud i de rigtige medier, sætter din virksomhed på landkortet og skaber interesse hos nye kunder.

PR-nyheder skal fænge journalisterne

Vi tænker journalistisk og leverer journalistiske produkter, som journalisterne kan bruge på stedet. Og så tager vi afsæt i aktuelle begivenheder, der har mediernes bevågenhed, og som helt naturligt bringer virksomhedens produkt og kompetencer i spil i pressemeddelelsen.

Undersøgelser i samarbejde med analyseinstitutter

Vi arbejder også med PR-historier, der fortæller om udviklinger i virksomheden, f.eks. regnskaber, nye ordrer og produkter. Eller egne undersøgelser som vi designer i samarbejde med uafhængige analyseinstitutter som Gallup, YouGov og Uvildige.

Sådan arbejder vi med PR

I forlængelse af din pressestrategi udvikler vi nyheder til alle dele af pressen og giver dig nyt indhold til din hjemmeside, dit nyhedsbrev og de sociale medier.
Dertil har vi et bredt netværk af journalister i fagpressen, på lokal- og dagbladene samt i de landsdækkende medier, som vi er i løbende kontakt med. Det giver en intuitiv og erfaringsbevidst forståelse af, hvilke historier der får kunden i medierne og styrker deres omdømme.

Alt efter målgruppe udarbejder vi:

  • Løbende PR
  • Produktorienterede PR-kampagner
  • Debatindlæg og kronikker
  • Nyhedsbreve (f.eks. B2B)