Case: Stenklint

Hovedentreprenøren Stenklint ville styrke sin kommunikation og synlighed med henblik på at hente nye ordrer. Sammen med virksomheden udviklede BullsEye Communication en kommunikationsstrategi indeholdende ny hjemmeside, SEO, PR, løbende omtale af aktiviteter på de sociale medier, videoer og grafisk materiale af virksomheden og dens byggeprojekter.

Indsatsen har skabt

  • En tidobling i antallet af medieomtaler i lokale samt erhvervs- og byggemedier
  • Øget eksponering på LinkedIn
  • Firdobling af trafikken fra de sociale medier til Stenklints hjemmeside, jf. google analytics
  • Besøgstiden på hjemmesiden er øget fra 59 sek. til 4 min. på grund af mere content (nyheder, projektbeskrivelser og video), jf. google analytics

I 2017 har Stenklint fordoblet sin omsætning. Stenklint er desuden ved at udvikle sig fra underentreprenør til hovedentreprenør.

”BullsEye udvikler både nye hjemmesider, brochurer, PR-artikler der har løftet vores synlighed markant i byggemedierne samt video af vores projekter og kunder, der udtaler sig. Fællesnævneren for indsatsen er personligt engagement, planlægning og eksekvering samt fokus på at skabe værdi for os”.

Lars Bonde Lindberg

Adm. direktør og ejer, Stenklint